|
 |
Záruka spokojeného nákupu |
 |
|
Záruka spokojenosti
Internetové centrum TELEVIZE-LCD.cz je jedním z největších internetových obchodů v ČR.
Nabízíme nejširší nabídku originálního zboží za nízké ceny s krátkou dobou dodání a garantovanou kvalitou služeb.
Klademe maximální důraz na spokojenost našich zákazníků!
Věříme, že i Vy budete s našimi službami maximálně spokojeni.
Proč nakupovat zboží u nás:
- zázemí kamenné prodejny s možností osobního odběru zboží
- máme široký sortiment výrovků - široký doplňkový sortiment, horké novinky v nabídce
- nabízíme pouze originální značkové zboží s garancí kvality
- máme jedny z nejnižších cen v ČR - slevy dosahují až 20% oproti běžným cenám
- zboží Vám doručíme do 1-2 pracovních dní - drtivá většina zboží je skladem
- nepoužité zboží máte možnost bez udání důvodu do 14 dnů vrátit nebo vyměnit
Záruční doba na všechno zboží je následující:
- na veškeré zboží je poskytována zákonná záruka dva (2) roky (pokud není uvedeno jinak)
Jak postupovat při případné reklamaci?
Záruční opravy a servis LCD TELEVIZÍ
DŮLEŽITÉ: Pokud jste zboží nezakoupili
v našem internetovém obchodě, obraťte se prosím na Vašeho prodejce a neposílejte nám dotazy,
jelikož není v našich možnostech na tyto zprávy reagovat. Vyřizujeme
pouze reklamace našich zákazníků, kteří zakoupili zboži v obchodech Computerweb s.r.o.. Děkujeme za pochopení.
Reklamace LCD televizí se provádí vždy přímo se servisním střediskem - seznam servisních středisek - viz níže.
Ve většině případů probíhá oprava tak, že se na kontaktní lince servisního střediska (seznam viz níže) nahlásí závada a objedná se svoz vadného zařízení do servisu.
Dopravce servisu si u Vás vyzvedne zabalený produkt, dopraví jej do servisu, kde provedou opravu, popř. výměnu.
Opravené zboží Vám opět dopravce servisu doručí na Vaši adresu.
Zboží se přijímá do servisu v původním obalu společně se záručním listem (kopií dokladu o koupi) a popisem závady.
Nezapoměňte přiložit zpáteční adresu, telefon a zásilku řádně zabalit, aby nedošlo k jejímu poškození.
Výskyt vadných pixelů zpravidla nebývá důvodem k reklamaci, každý výrobce má stanovený maximální počet možných vadných bodů.
Pro detailní seznam servisních středisek či návod jak postupovat v případě reklamace LCD monitorů vyberte výrobce ze seznamu:
K reklamovanému zboží přiložte:
- kopii nákupního dokladu (dodací list nebo faktura a záruční list - pokud výrobce požaduje - viz. níže)
- výstižný popis závady (co tomu je / jak se závada projevuje / kdy se závada projevuje)
- Vaši adresu pro zpětné zaslání zboží s telefonickým a emailovým kontaktem.
Zboží se přijímá do servisu v původním obalu. Pokud jej zašlete v neoriginálním balení výrobce ani prodejce nenese odpovědnost za možné poškození při přepravě zboží.
| |
 |
|
 |
|
 |
Nepřehlédněte |
 |
|
Báječné ceny LG monitorů
| |
 |
|
 |
|